O1Anne 23 aylik bizde öyleyiz herseye ağlıyor ama herseye dün tshort giydirdim kolu açık diye 2 saat ağladı halbuki tüm yaz açıktı kolları. Gece çığlık atarak uyanıyor bizim yanımızda uyumak istiyor sakinlestirmeye çalıştıkça dahada çok ağlıyor. Gün içinde sürekli itiraz ediyor hayırrr istemiyorumm diye günde 1000 defa diyor. Hastaneye götürdum bi yeri ağrıyorsa diye az bisey b12 si düşmüş takviye verdi 2 3 hafta takip edin geçmezse çocuk psikiyatrisinden destek alın dedi bu 2 yaşta sinirden delirmeyiz umarım