4 ay 20 günlük bir oğlum var. 3. Aydan itibaren gaz problemimiz sona erdi. Uykuya yatırdığım zaman inliyor,kendini kasıyor,ıkınarak ağlıyor. Sizde de durum aynı mı? Neden böyle yapıyor olabilir 😔 Bunları gözleri kapalı bi şekilde yapıyor sanki uykuya geçemiyor.