Misafir geldi oğlumla aralarında 1 ay var. Çatır çatır konuşuyor çok güzel maşallah ama ben çok üzüldüm. Bizimki 2 haftadır ikili cümle söylüyor
Işığı yak
Kol acıdı
Baba gel
Gibi
Çok şükür ama onunla oynamadı çocukta istemedi hani konuşuyor karşılık vermiyor bizimki inşallah konuşur ben misafirlipe gidemiyorum Bi kez gittim laf yedim sen nasıl annesin bu çocuk konuşmuyor mu daha dedi kadın
O zamandan beri gitmiyorum
Kimi zaman TV izledik kimi zaman sıfır ekran
Bol etkinlik çok şey yaptık ama geç konuşacaktı demekki değil mi