Kızlar evde mama bitti ve tam da eşim bugün cüzdanı kayıpoldu allahtan kartın fotosunu çekmiştim ben ve şoktan sipariş edicem yarın için 6 aylık olduk şok kapıda 2 numara mama bir tane 400 gram kalmış ama sepet 500 tl olması lazım a101 kapıda mama stokta yok diyor acaba mama 1 mi alayım iki tane de ne yapacağımı bilmiyorum evi talan ettik cüzdanı bulamadık bir yerde düşürdü diye tahmin ediyoruz sadece online üzerinden mama alırım akıl verin şokta bir paket mama 2 kalmış