Oğlumdan biliyorum süt içiyor ve yemek asla yemiyor kilosu gayet iyi çok şükür… kızınız emdiği için kısa süreli de olsa kendini tok hissediyor ve diğer acıkmalarında da mama takviyesi olduğu için bence bu sebepten yemiyordur tabi içiniz rahat etmiyorsa aile hekimliğine danışabilirsiniz