ArasEgeninAnnesi benimde oldu bidefa inanilmaz kustu ağzından burnundan hemen dr a götürdum tabi gazı çikmadan yattiysa olur dedi.daha dikkat ettim bidaha olmadı.takip edin sizde.benimki 1.5 aylık tı olduğunda. Takip edin baska bir sıkıntısı yoksa ondandir diye düşündüm.iciniz rahat etmezse dr unuza sorun sizde olmadı😊