Ya benim bebeğimde 6 aylık 4 aya kadar emzikle.kundaga sararak uyuttum 4. Ayda sünnet oldu sonra herşey değişti emziği bıraktı kundağı bıraktı şimdi sadece memede uyuyor bazen onuda.iatemiyor hiç sallamama rağmen çok ağlayıp sorulduğunda ayağıma alıp 2 kez salladım uyudu aslında uyku eğitimi vermek istiyorum ama annem yada kayınvalidem bakacak onlar ağlasa hemen alır beşikten devam edemem diye veremiyorum meme de uyumayi.biraktirmak istiyorum 6 ay sonra ise döneceğim 😑