aslymom Hangi ildesiniz hava durumu en yüksek en düşük derece ne bebeğinizi nasıl giydiriyorsunuz gece ?
Novamom_ aslymom ben 2.5 tog kullanıyorum hep odanın iç sıcaklığı 20 dereceye düşene kadar sadece bez takıp giydiriyorum 18 e kadar da sıkın giydiriyorum ama çok düşmüyor 18 e
Novamom_ Şuan daha uyku tulumu kullanmaya başlamadım ama aldım pazartesi den itibaren hava 19 dereceye düşecek gösteriyor o zamanlar başlarım giydirmeye
aslymom Novamom_ bu ayaklı olmayan yandan fermuarlı kolsuz tulumlara ne diyorlar ? Öyle mi bahsettiğiniz yoksa normal tulum mu