happy662_ Annelerim işlerimi bir nebze kolaylaştırmak için kurutma makinasının ihtiyacım var kullanıp cokk memnun kaldığınız makina marka ve özelliklerini yazabilirmisiniz 🙏 Şimdiden çok teşekkür ederim
Pare66 happy662_ Arcelik marka kurutma kullanıyorum 1 yil oldu bu zamana kadar neden almamışım diye kendime kızıyorum. Çamaşırlar pofidik pofidik yumuşacık. Toz yok sokak kokusu yok çamaşır üstlerin de . Bütçeniz müsaitse almak nasip olsun.
minikkurttt happy662_ bosch 6series 9 kilo ban çok memnunum ısı pompalı kendi kendini temizleme özelliği de var
snyck happy662_ genelde aynı mantıkla çalışıyorlar çok pahalisina gerek yok ısı pompalı olanlar yeni sistem oluyor ben 2 senedir hoover 10kg kullanıyorum çok memnunum çevremde arcelik ve hoover yoğunlukta kullanılıyor alan herkes genelde memnun
happy662_ Arçelik yıkama ve kurutma ikisi bir arada olanından almıştım 6 sene önce okadar pişman oldum ki kurutmaya aldığım bütün kıyafetlerim çekti birde kıyafetlerinde yanık kokusu geliyordu tam bir pişmanlık İkisi bir arada alanların hepsi çok pişman şuan sadece yıkama özelliğini kullanıyorum kurutma hicbiseye yaramaz
Mommyhann happy662_ kesinlikle ikisi bir olandan aldım evlenirken rahat olur diye ama pişmanlık herşeyim aşırı kücülmüştü sadece yıkama için kullanıyorum bende kurutmada ayrı olandan aldım
-Cedric- happy662_ Samsung kullanıyorum. Çok memnunum . Hem evin tozunu azaltıyor, hem zamandan tasarruf ediyor. Hem yazın çamaşırların içlerine böcekler girmiyor. Hem iz toz kokusu olmuyor . Mis gibi kuruyor bana da sadece katlamak ya da ütü yapmak düşüyor
htp1997 happy662_ 1 senedir grundig kullanıyorum ben memnunum bebeğim doğduğundan beri çok rahat ettim