busraaaaeervaaa Hanımlar kızım şuan 13 aylık Artık yavaş yavaş desteksiz yürümeye başladı . Ayakkabı önerisi için geldim yardımcı olur muusunuz
Bugleminannesi28 busraaaaeervaaa vicco kesinlikle ben çok memnun kaldım 10 aylıkken yürümeye başladı 1.5 yaşına kadar kullandım neredeyse çok hafif bir ayakkabi ayağında yokmuş gibi iki doktorun önerisi ile aldim
Bugleminannesi28 busraaaaeervaaa şuan hangi numara ayağına tam oluyorsa onu alın asla büyük almayın yürümeyi onunla öğrenecek ayağını iyice sarmalı ayak tabanı sekillensin. Büyük alırsanız yürümesinde sorun olabilir.