Merhaba oğlumu nasıl oyalayacağımı şaşırıyorum artık.Oyuncak kitap boya aşırı aşırı ilgiden mi anlamıyorum peşimi asla bırakmıyor yani böyle yanımda oynasın ben de biriyle sohbet ediyim yada tv izliyim yok yani misafirlikte de rahat bırakmıyor hiç bi yerde yani benim gibi olan var mı aranız da ya da nasıl aştınız