Novamom_ Aydakisiyahedicikk bende bu var 12-18 temiz hiç bir problemi yok zaten çok kullanamadım küçük almışım çabuk kısa geldi
ikizmom_ Bende var lacivert ve 12 18 ay çok güzel mont mevsimlik var baya uyguna verecem sabah özelden yazin fotoğraf atayım etiketli ürünlerde mevcut elimde ikizlerim olduğu kalabalik oluyor diye çıkarmak istiyorum ve yanına ücretsiz ürünlerde bırakacağım
Novamom_ Aydakisiyahedicikk yani bi fiyat düşünmedim açıkçadı normalde 800 tl miş 400 ₺ olabilir isterseniz Gardrops hesabım @knova profil resmim den tanırsınız
ikizmom_ Zhrbl12 Yase231 profil fotoğrafı kırmızı Araba yanına ekstra ürün bırakıyorum yazlık çocuğunuzun ayına uyarsa
ulker2509 haydii merhaba bendede var kışlık ve etiketli ürünler çoğu sıfır bakmak isteyen varsa gardrops Busenazulker