Bebegim38 Deletedmom_289 bu şahane duran bir takım ve inanılmaz rahat. Normalde tesettürlü değilim ama hamilelik için almıştım bu takımı. Beden rahat. İyi satışlar
Deletedmom_289 Toplamda 3-4 defa anca giydim. 1500 tl ye almıştım. Sadece sol kol düğmesinin biri düştü. 500 tl ye verecem
Deletedmom_289 Kızlar 400 tl ye bile verecem ihtiyacı olan falan varsa bakabilir sadece 3-4 defa giydim