Merhaba, 22 günlük oğlum var. Sürekli memede sakinleşip yatışmak istiyor. Aktif emmiyor ama memede kalmak istiyor. Emdikçe de gazı artıyor. Benim de hiç hareket alanım kalmadı. O yüzden emzik vermek istiyorum. Bibs marka emzik aldım tutmadı, ağzına büyük geldi bence verdikçe öğürdü diliyle dışarı itti. Ne önerirsiniz?