Merhaba hanımlar. Benim bu 2.gebeliğim. Şimdi Erzincan devlet hastanesinde okay Alptekin hocayla takibini yapıyoruz. Daha önce bur hastanede bu doktor ile doğum yapmış olanınız var mı. Genel olarak doktorun yaklaşımı tutumu çok iyi ama doğum nasıl olur hastane nasıldır hiç bilemiyorum.