umay97
7-8 aylarda çok erken değil mi kesmek için?biz 11 aylık olmak üzereyiz ama sabaha kadar durmadan uyanıyor ve sürekli emziriyorum..bende çok uykusuz ve yorgun kalıyorum ya..henüz doktorumuza gidemedim bu gece beslenmesine bir çözüm bulmam lazım,kızım memesiz duracak gibide değil🙄😊