Kızlar 56 gün önce doğum yaptım 40 ta kesildi kanamam tam emziriyorumda bebegimi cok fazla sütüm vardı bi kaç gün önce âdet ağrım oldu bel ve kasık ağrısı gibi ve sütüm birden azaldı göğüslerim yumşayıverdi ama hala kanama gelmedi normalmidir sizce kanama gelmeden adet dönemimi geçiyorum acaba çünkü büyük oğlumu da emzirirken adet olduğumda sütüm azalıyordu şimdide mi öyle oldu acaba?