Ays1 Ağrım, sızım, morluğum olmadı çok şükür. İlk hafta tampon olduğu için nefes almakta zorlandım o biraz sancılıydı. İkinci hafta tampon çıkınca her şey daha güzel oldu. 8. ayım bitmek üzere iyi ki olmuşum diyorum. Ama ellemek çekiştirmek zarar verebilir, şekli bozulabilir. Dikkat etmek gerekir. Özellikle ilk aylarda.