Kızlar bebeğimi bakıcıya bırakıp işe başlıcam şu an emiyo uykuya da emerek geçiyo bıraktığımda tamamen 9,5 aylık falan olucak bu süreçte bebeğinize anne sütünü nasıl verdiniz uyku olayını ne yaptınız yardım edermisiniz lütfen bu arada bakıcıyı 1 ay önce başlatıcam benle birlikte oryantasyon olucak bu süreçte neler yapmalıyım fikirlerinize ihtiyacım var lütfen fikirlerinizi ve tecrübelerinizi yazarmısınız ?