Merhaba bugün öğlene doğru bebeğim oturduğu yerde oyun oynarken arkaya doğru düştü kafasını da 15-20 cm lik mesafeden yere vurdu ama bunlar olurken çok sakindi yani çok hızlı düşmedi kafasına aldığı darbe çok sert değildi o anki dusmeyle çok az ağladı kucağıma aldım sakinleşti. Aradan 20 dk falan geçti baktım kusmuş ağzının kenarı ve yakası kusmuktu. Ama fışkırır tarzda kusmadi. Genel durumu iyi bir sıkıntısı yok keyfi yerinde oyunlar oynuyor gülüyor bize tepki veriyor falan anormal bişey farketmedim. Düşmeden öncede kahvaltı yapmıştık üzerine emzirmiştim fazla yemiş olabilir ara sıra kusan bir bebek zaten. Yere düşerken kafasına aldığı darbe çok sert değildi halıya düştü zaten. Hastaneye goturmedim ama şuan içim içimi yiyor bir sıkıntı olurmu acaba diye.