Herkese Merhaba. Ben bebeğime anne sutu veriyorum fakat bazen yetmiyor. Bu nedenle arada aptamil pre bebek mamasını veriyorum. Mama hazirlandiktan sonra buzdolabinda saklayabilir miyim? Anne sütü yetmediğinde bebeğim çok ağlıyor. Hazir olması açısından buzdolabinda biberonla saklayabilir miyim? Fikir ve tavsiyelerinizi bekliyorum