Noname21 çok teşekkür ederim. Söyledikleriniz e yapıyorum ağlıyor ama mecbur yapıyoruz 😢
İçi yanıyor sanırım su içmek istiyor sürekli. Ama yemek yiyemiyor işte, kustuğunda sadece anne sütü ve su çıkıyor. Doktora gidesim gelmiyor aslında evde rahat şuan ayağımda sallıyorum. Geçmezse sanırım sonumuz antibiyotik gibi duruyor
Peki bir de şey sorsam. Az önce calpol verdik 10 dk sonra kustu. Etki etmişmidir, ateşini şimdi ölçtüm 37.9