Ya aslında 6. Ayına kadar gece uykularımız çok iyiydi ama şimdi saat başı uyanıyo ve sebebini
Bi türlü bulamıyorum sürekli emmek istiyo daha doğrusu öyle sakinliyo yani acıkıyo mu diş mi başka mı derdi var anlamıyorum önceden böyle sık uyanmıyodu bu kadar hemen acıkabilir mi ya yada ne yapmam lazım