Dünden beri oğlum da 38 derece ateş var bugünde aynı sorunu yaşadığımız için acile gittik boğazda enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi yarında tatil için yola çıkıcaz doktora sordum bı sorun olmaz ilacını kullanın dedi aynı durumu yaşayanınız oldu mu yani birşey olur mu iyice ilerler mi orda