Kızlar bebeğim herkese dövüyor yani vurmak gibi yani şöyle parka gidiyoruz mesela benim bir arkadaşım var onun bebeği de 18 aylık her gittiğimizde ikimiz de aynı arabaları ve Topları alıyoruz hani arada sıkıntı olmasın hani paylaşsınlar falan gibisinden ama benim oğlum hem kendi arabalarını paylaşmıyor hem de karşıdaki bebeğin de arabalarını alıyor onu itiyor vuruyor sürekli ağlıyor yani bu normal mi bilmiyorum Tecrübeli anneler benimle tecrübelerini paylaşırsan çok sevinirim