emirin_anasi benim oğlumda da 6. Ayında belli olmuştu. 1. Yaşı şimdi tekrar kontrol var. Büyük oğlumda da çıktı bu arada. Astigmat doğuştandır genetiktir. Bende de var, miyop hipermetrop gibi sonradan değildir, yapısal bozukluk diyebilirim. Çok geçmiş olsun 🙏