aysedefnesmom
Ben aldım bebeğim 3 ayda günde bi kere veriyorum sütüm az mama alıyor zaten .. annem görünce aaa sizin çocukluğunuz dedi şahsen ben annemi3 gün zor emmişim sonrasında hep arı mama ve nişasta ile büyümüşüm .. sütün varsa ve yetiyorsa evet 6 ay Birsey verme ama yetmiyorsa kimseyi de dinleme derim şahsen ben öyle yapıyorum ve büyükler bazen doktordan iyi biliyorlar :) tecrübe sanırım ..