Pinardgn-22 yemek istemediği zaman tamam sen bilirsin tv açmıycam dedim ve vermedim bu süreçte ağlıyor ya da aç kaldı aman açayım demeyin çünkü illaki çok acıkacak ve yemek zorunda kalacak belli aralıklarla teklif ettim kaşığı götürerek ama asla zorlamadım kendim çocuk şarkıları söyleyerek sevdiği şarkıları yedirdim ve evimizde 4 aydır hiç tv açılmıyor şuan bizde izlemiyoruz oda. Asla tv telefon isteği yok şuan iletişimimiz kuvvetlendi öfke problemi azaldı dikkati arttı