Kızım 2 gün sonra 8 aylık olacak. Ek gıda serüvenimiz çok kötü ilerliyor. Kesinlikle kaşıkla verdiğim hicbirseyi yemek istemiyor. Kendi eliyle oynayarakta meyve falan götürüyor ağzına ama onlarında genelde sadece suyunu çekiyor. Kopardığı taneleri tükürüyor. Hergun uğraşıp hazırlıyorum yesin yeterki diye ama yok ya olmuyor. İyice moralim bozuldu artık. Bugün ağzını hiç açmadı yaptığım şeyin tadına bile bakmıyor. Kaşığı uzatınca başlıyor kafasını çevirip sallamaya. Biraz zorlasan ağlıyor. Bir ara ilk kaşığı uzattığımda sadece ilk kaşığı yada ilk iki uç kaşığı yiyordu. Şimdi onuda birakti. Hic istemiyor. Günün baska baska saatlerinide denedim belki o saatte yer diye oda olmadı.Düzelir alışır diye bekliyorum ama sonradan geçiyor mu bunlar. Yoksa hep böyle mi kalacak. Ne yapayım bilmiyorum. Bir hafta ara vermeye karar verdim. Bi süre birsey vermeyeceğim unutsun kaşığı diye. Belki sonra ister yemeyi..