Tam bi su kuşu olan oğlum suda fazla kaldı sanırım üşüttü dün burun akıntısı başladı bugün akşam öksürükte eklendi genel olarak keyfi iyiydi ama iştah gitti patates kızartması ve meyve yiyor oda canı isterse tatilimiz devam ediyor pazara kadar, hastalığı ilerlerse diye korkuyoruz suya girmesine de engel olamıyoruz çünkü deliriyor babası ya da ben girdiğim anda suya girmek istiyor ilerlememesi için nasıl önlem alabilirim acil yardım lütfen burun akıntısı ve öksürük var şükür ateşi yok yanımıza calpol versek mi diyoruz ama bilmiyorum başka önerisi olan varsa yazarsa çoooook sevinirim ilaç ya da doğal birşey 🙏🏻🙏🏻🙏🏻