sariaydin evet yani cidden bende üşüyorum çocukta üşüyor yani bazen gece uyanıyor mesela yatıyorum yanına anne ört ört ört diyor, örtüyorum hemen üstünü.
adaatuna valla asla benlik bi durum değil, saygı duyuyorum tabi ki size.
Zynpgmt mantıklı olabilir dediğiniz gibi bulunduğumuz bölge ile alakalı sanırım.