Cuma randevu aldım ama başına gelen olduysa yorumlarsa sevinirim. Öncelikle 1 hafta önce doktora gittim son adet tarihime göre 6 haftalık olması gerekirken ultrasonda 4 haftalıkmış kese var bebek yok dedi henüz oluşmamış dedi.. bekledik bugün biraz iş yaptım akşama karnım ağrıdı ıslaklık hissettim kanamam olmuş (bir yemek kaşığı civarı) hemen banyo yaptım daha olmadı ama sanki adet olacakmışım gibi his var kasıklarım ağrıyor ya ben akşam düşük yaptım ya da bi kaç gün içinde yapacam gibi😔