@s1249 benim kızımda da vardı göbek fıtığı 1 cm biyundaydı doktor zamanla geçer dedi eskiler para sarardı ama senin sarmana gerek yok bu geçici olan dedi 3 yaşından önce müdahale edilmez 3 yaşına gelince tekrar kontrole getir bakalım dedi indi ama göbeğinin içi kapalı benim arkadaşımın bebeğinin göbek deliğini gördüm içi açık çok tuhafıma gitmişti ilk defa öyle görmüştüm sonra niye şaşırdın dedi bende kızımın göbek deliğini gösterdim o da ona şaşırdı 😆