2 aylık olmamıza 5 gün var 2 saatte bir emen bebeğim Şuan gündüzleri özellikle memede uyumak istiyor😞 bende hiç bir zaman doyup doyamadığı anlayamıyorum, ama 2 saatte bir beslemeye çalışıyorum genelde çünkü ne kadar çok sık emzirirsem gaz sorunu o kadar çok olduğunu gördüm. Ağladığı zaman gazını çıkarmayı deniyor musunuz benim ki ağlayınca genelde gazı oluyor çıkarıp sonra memeye tekrar alıyorum emmeye devam ediyor.