ysmnabd İçmiyor içmiyor ne anne sütü ne mama . Ben tükendim kilo da almamış bu ay. 4 aylık olduk gidicem doktora randevu haftaya. Sizce neden bu durum kafası sıcak acaba diş mi bilmiyorum ben tükendim şırıngayla bile deniyorum
esractl ysmnabd 10 aylık olana kadar kaşıkla içirdim mamayı anne sütünü 2.5 aylıkken bıraktı kaç tane mama değiştirdim en sonunda 10. Ayda alışmıştı sma ya
Adakusss ysmnabd atak zamanı en zor geçen ataktır 4. Ay atagı ve 3-4 ay arası en fazla kşlo kaybettikleri aylardır ğzülmeyın duzelıcek
bebeklerrr esractl aynı durumdayız hangi mama doğru mama bulamıyoruz aptamil ishal yapıyor Hip ağlamak kaka yapıyor kusuyor bebelac gaz yapıyor sma da çok kusturdu diye değiştirmiştik ne yapacağım bilmiyorum 🥹🤷♀️
esractl bebeklerrr golden goat dene istersen bide canım vala bende bütün mamaları denemiştim raporlu mama bile almıştım bi sma kalmıştı onu da ta 10. Ayda alıştı
eymenayazmom ysmnabd bebeklerrr kafayı yicem o içmedikce ben ağlıyorum ya 3 aylık zorla vermek çok sadece mamayla besleniyor onuda içmiyor bunaldım
crybaby ysmnabd yok sadece çok huzursuz ve çok ağlıyor ama kolik bide belki ondan da olabilir keşke bilsek sebebini ya
Ardenaden ysmnabd kizimi kasik biberonle buyuttm ben ne biberin aldi ne meme ne mama oglumda 8 aylik oldu nerdryse oda zorla emmeye basladi bu aralar enfeksiyon oldu vala kafayi yicem 60 cc icti uyuyr deli etti bni
ysmnabd Ardenaden 8 aylık bebek için 60 CC çok az benim bebeğim de 4 aylık zorlayınca 30 CC içiyor gerisi kalıyor çok üzülüyorum. Kaşık biberon nasıl normal kaşık gibiyse onu da almaz bebeğim normal kaşıkla verdiğimde ağzının kenarından akıtıyor çünkü.
ysmnabd rth sorun mama da değil ki anne sütünü de almıyor yani direk biberonu almıyor damağıyla çiğniyor diliyle itiyor kafasını sağa sola savurıyor emmemek için
Metehanduygu44 ysmnabd hepimiz aynı durumdayız 4 ay 10 gunluguz ikinci aydan belli mama reddi yaşıyoruz ben alıştım içtiği kadar acikirsa yer yemezse zorlamiyorum uykuda vermeye çalışıyorum yorucu bir durum ne diyelim inş duzelirler 4 ay çok kötü geciyo benim için
ysmnabd Metehanduygu44 peki kaç kilo aldı en son. Benim bebeğim zaten prematüre doğdu 2 kilo ve şuan düşük kilodayız. Birde bu red çıktı çok üzülüyorum. Doktora da asla gitmek istemiyorum kaç tüp kan alacaklar of off napıcaz bilmiyorum
Ardenaden ysmnabd kaisk biberon normal kasik gbide degil gbide daha kolay aslinda basta zor gbi oluyor snra alisiyir insan en azindn seri sekilde dokmeden verebiliyirsn 1 sure snra el alisinca