Serap46 Yeni olan hepsi 😃 fakirinkini kullandım yıllarca 1000watt çok memnundum sonra bıçağı köreldi galiba motoru da çok sesli çalışmaya başladı. Tefal aldım indirimden 700watt çok güzel çalışıyor.