ece5454 şu an çok hatırlayamıyorum ama 10 gün filan sürdü galiba, 3. ay atağıydı çok kötüydü. Ama 4. ay atağı daha da kötüydü. 4’te İştahsız değildi ama uykuya direnip ağlıyordu mızmızdı sürekli. Her ay huzursuz mızmız olduğu bi haftası oluyo benimkinin. Şu an 6. aydayız.