sna44 Merhaba kızlar Kızımın kuru öksürüğü var 6 aylık doktor zaditen damla yazmış. Yorumları okudum uyku hali sersemlik yapıyor diyenler var benim kızım tam tersi oldu ağladı ağladı ağladı uykuya direniyor resmen
esractl sna44 gece yatmadan mamasına katıyorum alerjik bi bebeğim var sürekli kullanıyorum hiç öyle bir sorun yaşamadım
Nursevensahin Biz de kullandık ama gece yatarken kullanıyorduk doktorumuz öyle söylemişti hiç öyle bi sorun yaşamadık iyi de geliyo o damla
nurftma Böyle bir sorun hiç yaşamadık. Doktorumuz oğluma yaklaşık 7 ay önce verdi kullanmaya devam ediyoruz ama bi sorun yok. Danışın doktora isterseniz bazı bebeklerde yan etkisi vardır belki.