zehra777 Selam canlar iyi aksamlar benim kiz 4 ay 17 gunluk 6,200 kg boyu 64 sizin cocuklarda durum nasil 🥰😊
Usnac1995 Brnkk523 komşumun oğlu 28 aylık 11 civarı . Yanakları falan var herkes tombik diyor. Vücut proporsiyonu önemli sanırım ya Benimki 2 yaşına girdi bugün 13 kilo, her gören ne kadar zayıf diyor. Cidden poposu falan hiç yok
Yarenylmzz defnevedoruk yaşından sonra kilo alımı nasıldı ? 18 ay konrolüne az kaldı da sanki hiç almadı gibi geliyor max 1 kg
zehra777 Brnkk523 doktorunuz normal dediyse cok sukur benim kizada 6 dedi eve gelince delirdm az dedm 🤣iste biz anneler doktorun dediyini degilde kendi dedgimize inaniyoz🤣
Migrenimtutuyovalla talhacm Sanki kilosu fazla gibi doktorunuz bu konuda ne söylüyor? Bir arkadaşımın kızı da 7 yaşında kilosu 9 yaşla uyumlu çıktı çocuk endokrine sevkettiler