AsafEymenmom Prenses-annesi1 inşallah birşey yoktur insan korkuyor ister istemez ben elleyince elimin altinda kayıyor hissediyorum 9 mm büyük bide her ikisi inşallah geçer 🤲🏻
Prenses-annesi1 AsafEymenmom gittim korkulcak bişeye benzemiyor dedi doktor her ihtimale karşı ultrason istedi
momsipek Prenses-annesi1 doktor sonucu nedir şuan aynı şekilde oldu benim de randevu aldım ama daha günler var içim içimi yiyor
Prenses-annesi1 momsipek sıvı birikmesi olmuş ultrason yapan doktor söyledi daha doktora gösteremedim sonuçları
Prenses-annesi1 momsipek teşekkür ederim sonuçları gidipte gösteremedim ama ultrason çeken teknisyen sıvı birikmesi gözüküyo dedi
momsipek rana0234 benim de sağ göğsümde kaşınma ve hassasiyet var bugün dr gittim 16 mm büyük bir kist varmış laktosel sütten dolayı olabilir dedi geçmezse biopsi yapılacak dedi kendinizi elle bir kontrol edin bakalım