2 yaşında kızım henüz çiş öğrenmedi ama çok su içer yani gece özellikle ve sabaha ıslanır her yeri bezden çıkar gündüz de suluk yakındaysa ve görüyorsa içer sürekli görmezse çok istemez bir yakınım şekerine baktırmamı söyledi sadece bu yüzden götürmem gerekli mi sizce başka ne gibi belirtisi var şekerin yardımcı olabilir misiniz lütfen