Benim oğlum 19 aylık . herşeyi yer, acı biber , çiğ soğan sarımsak dahil . Hiç bi şeyi seçmez, günde en az 2 kakalı bez alıyorum . Ama tabağı bu kadar doldurmuyorum. Zaten yemek istemeyince kendi bırakıyor . Bu tabak bir öğün için çok fazla, hem yedikçe bitmeyen bi şey gibi onun için, çok az porsiyonlarda bittikçe yerine yenisini koyarak yemeğe devam ettirmelisiniz