Seda-lina onu da tutuyorlar ben çok çektim kabızlıktan. kızım 2 sene boyunca hep korktu yapmadı kakasını kendini sıktı lavman ile zoraki yapıyordu onu da tutuyordu.
ama tavsiyem sert kakaya lavman yapmayın bidaha çünkü çıkarken kaka çatlak yapıyor daha da korkup acıcak diye birdaha tutuyorlar. önce kala yumuşatıcı surup kullanın ben. sokol surup , dubhalac , paralı olan bir yumusaltıcı adınj hatırlamıyorum hepsini kullandım çare olmadı. en son çareyi magnezi calsine tozda buldum. kaka daima yumusak olmalı