Oğlum yaklasik 15 aylık bir kaç gündür aşırı sinir ve ağlama var. Bezini değiştirmek istemiyor, kıyafetini giyince ağlıyor çıkart diye sıkıntı çıkarıyor. Diş çıkarıyor suan birazda üşütmüş ama aşırı yoruldum :( var mı bu aylarda bebeği olup bu halde olan.. önerilerinizi bekliyorum ne yapmalıyım?