Karbonatlı suyla silmeyin yazık yakar o kıyamam yavrum acısını tarifte edemiyor yapmayın lütfen eczaneden mikostatin diye bir ilaç var ağız içine damlalıkla sıkıyorsunuz ondan alın hiç bir sakıncası yok 6 yıl eczanede çalışmış biri olarak ve çocuğuna kullanmış bir anne olarak söylüyorum merak etmeyin ilacı kullanın bir iki güne geçer ama lütfen sizde her emzirdiğiniZde göğsünüzü temizleyin ki her emzirmede mikrobu tekrar tekrar transfer etmeyin. Siz göğsünüzü karbonatlı suyla silebilirsiniz işte ama emzirmeden önce temizleyin ki karbonat tadıyla bebeğiniz memenizden o tadı alıp tiksinmesin