nurrr126 Aynı anlattigin şeyleri yaşadım bu bir haftadır biraz sakinleşti şuan 1 yaşında
Banyo yaptırmak istemiyordum o derece zordu
Komşum demişki bunların evinde kimse yokmu bu bebek bu kadar ağlıyor
Halbuki bir bilseler verdiğim çabayı
Ama içini ferah tut geçmese de hafifliyor sende alışıyorsun artık
Bende doktora götürmüştüm, mizacı bu demekki dedi elim boş döndüm Allah kolaylık versin inşallah