erva2325 her bünyede her yönden farklı tepki veriyor. Bir sonra ki ay duruma bakarsınız, kontrole de çağırmıştır zaten. Beni ilk adetten sonra kontrole çağırmıştı doktor çünkü ilk adette kayma durumu çok görülüyormuş. Eğer ilk adetinde kaymazsa sonrasında kayma ihtimali çok daha az demişti. Yine aynı olursa adetiniz doktorunuza danışırsınız. Adet kesme olayı genelde bakırlı da görülmüyor hormonlu da çok oluyor bu durum.