ipektenhayat Kızım 1 yaş 22 günlük oldu. Takviye kullanmak istiyorum d vit vs bi sakıncası olur mu? Kullanan var mı emzirirken?
Aselinannesi0655 ipektenhayat hamileyken d vit kullanmadınız mı. Hamileyken içtiginiz her ilacı emzirirken de içebilirsiniz