buglem80e o zamanlar emziriyordum emzirirken dikkat ederdim biraz eğik olan tarafı kaldırırdım kulağı omzuna değecek şekilde emzirirdim mama sandalyesinde normal oturuyordu ama küçük olduğu için zaten sadece ek gıda alır kaldırırdım kendi kendine pozisyon alıp oturana kadar uzun süre oturtmamızı yasaklamıştı ve kendi dikilene kadar da ayaklarıyla bastırmamızı yasakladı çünkü zorlarsak zarar verebileceğimizi söyledi kucağımıza alırken bile yan çevirip öyle alıyorduk kucakta tutarken elleri bize sarılma pozisyonunda değilde iki elini tek omuzda birleştirip tutuyorduk çok detayları var bence başka bir doktora gidin