Elif93 adenkus19 bende sizin gibiyim sanırım inek sütü alerjisi ,nasıl emin oldunuz teşhis konuldu mu çok bu konudan endişelendimde
Baloglumbenim61 Benim bebeğim de süt ve süt ürünleri alerjisi vardı sütten geçiyordu 3 ay diyet yaptım ve sırayla diyet açtım bebeğimin alerjisi tamamen 6 aylıkken gitti
Baloglumbenim61 Profilimde bebeğimin resim var biz isilik sandık ama alerji kaynaklı çıkmış zaten ben diyete girince bütün herşeyi düzeldi mukuslu kaka vs olmadı yavaş yavaş diyet açarak da geçti gitti çok şükür